.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با پیگیری مدیران ارشد استانی سازمان پسماند تشکیل می شود

شمال نيوز-مدير موسسه بازيافت استان مازندران در جمع خبرنگاران به تشكيل سازمان مديريت پسماند در استان مازندران اشاره كرد و اظهار داشت:تعدادي از استانهاي كشور با تشكيل سازمان مديريت پسماند به يكي از اصلي ترين اهداف خود كه حفظ محيط زيست است نزديك شدند.

 

به گزارش خبرنگار شمال نيوز شيدالله مهدوي تصريح كرد: با تشكيل سازمان مديريت پسماند،متولي جهت سياستگذاري و پاسخگويي در زمينه زباله استان مازندران مشخص خواهد شد.

وي از مهمترین اولویت کاری سازمان مديريت پسماند در استان مازندران را كاهش توليد زباله و طرح تفكيك از مبدا عنوان كرد و افزود: براي موفق شدن در کاهش تولید زباله آموزش  و فرهنگ سازی و مشاركت شهروندان شديدا احساس مي شود.

مهدوي به رشد چشمگیر جمعیت شهر نشيني اشاره كرد و گفت: مهاجرت ها و تغییر در الگوی مصرف غذاي شهروندان مسبب توليد چشمگير زباله امروز نسبت به سالهاي گذشته است.

مدير موسسه بازيافت استان مازندران حفظ منابع طبيعي و زيست محيطي را از دغدغه مديران ارشد استان مازندران دانست و ادامه داد:  با توجه به موقعیت استراتژیک شهرهاي مازندران و طبيعت بكر موجود ، پاکیزگی و بهداشت شهرها در اولویت برنامه های موسسه بازيافت قرار دارد كه با تشكيل سازمان مديريت پسماند راه حفاظت از طبيعت كوتاه مي گردد.

وي اذعان داشت:مديران ارشد استان به علت نظارت مستقیم ،کنترل و پاسخگویی و ارائه خدمات مطلوب تر و سریعتر به شهروندان را از دلايل پيگيري جهت تشكيل سازمان پسماند درمازندران عنوان كرد.

وي افزود:به زباله امروز دیگر بعنوان یک تهدید نگريسته نمي شود بلکه فرصتی است که باید با موقعیت و جغرافیای  خاص منطقه راهکاری متناسب جهت بهره برداری اقتصادی آن اتخاذ شود.

مدير موسسه بازيافت مازندران گفت: در شرايط كنوني و تكنولوژي موجود دنيا و نظر كارشناسان پسماند استقرار دستگاه زباله سوز كه با سوخت زباله برق توليد خواهد كرد از بهترين روشهاي است تا تهديد زباله به فرصت تبديل شود.

شيدالله مهدوي همكاري مردم و مسولان را در جهت استفاده بهينه از زباله مهم و اثرگذار دانست و گفت:تفكيك زباله از مبدا توسط شهروندان و حمايت مسولان سازمانهاي دولتي و مردم نهاد به رفع مشكلات موجود كمك شاياني خواهد كرد


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مهدی اصغری 27 ارديبهشت 1391
خیلی ممنونیم که می خواهید مشکل مدیریت پسماند را برطرف کنید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.